piątek, 21 stycznia 2011

Babciu, Dziadziu zapalę Wam świeczkę...



  Dzisiaj Święto Babci, także mojej.
  Miałam tylko jedną babcię i jednego dziadzia. I to ogromne szczęście , że wychowywałam się obok nich , w jednym domu.Dziś z perspektywy czasu, rozumem dorosłego człowieka z całą pewnością mogę stwierdzić iż to, jakim jestem człowiekiem w ogromnej mierze zawdzięczam własnie im - moim dziadkom .
  Są dla mnie wzorem niedoścignionym.
  Mieszkam w ich domu. Zostało mi wiele pamiątek i wspomnień.W pamięci mam wiele chwil
z nimi związanych i często o nich myślę, pielęgnuję w mojej głowie każde wspomnienie z nimi związane, aby mi gdzieś nie umknęło. Często także opowiadam różne historie mojemu starszemu synkowi o jego pradziadkach. Chcę , aby wiedział o nich, jak najwięcej.
Wydaje mi się , że ludzie żyją na ziemi tak długo, jak długo trwa o nich pamięć wśród żywych.



Więc wieczorem zapalę Wam świeczkę.
Babciu , Dziadziu -kocham Was.

1 komentarz:

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.