czwartek, 3 lutego 2011

Trochę wiosny w środku zimy - park kwiatów w Keukenhof

  Po zamieszczeniu dzisiejszego wcześniejszego posta przypomniałam sobie o wiosennych zdjęciach z parku kwiatowego Keukenhof w Holandii. Była tam ostatniej wiosny moja ciocia i zdjęcia są jej autorstwa.
W parku sadzi się około 7 tys. różnych cebulek na ok. 30 ha. Można tu przyjechać w kwietniu i maju, resztę roku park jest zamknięty dla zwiedzających.

  Zapraszam w inny świat.


















































4 komentarze:

  1. rany jak cudnie ! Ja już chce tulipanów w ogrodzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosny mi się zachciało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć raz w życiu tam się znaleźć;-))) Piękne zdjęcia i tak teraz potrzebne aby poprawić sobie samopoczucie. Bo za oknem szaro i ponuro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.