poniedziałek, 9 stycznia 2012

Bajkowe Święta Bożego Narodzenia (cz.II) i fotorelacja z kiermaszu świątecznego

Czyli musztarda po obiedzie :)

Choinka u dzieci w pokoju:











Bajkowy, ogromniasty  lambrekin .
Jak go zobaczyłam po raz pierwszy , wiedziałam , że będzie nasz :)




Jeszcze raz moje świąteczne hand made, czyli zaplątane zdjęcia , które znalazłam :
Choinka z kwiatów hortensji, ozdobiona koralikami i brokatem







Materiałowe choineczki - zawieszki XXL z koronką i koralikami




Szyszkowych wytworów c.d. - wianuszki na świece.
To komplet do świecącego drzewka, które pokazywałam w poprzednim poście.




I mała, ale sukcesywnie powiększająca się kolekcja dziadków do orzechów.
Wszystkie nabyte w baaardzo okazyjnych cenach.





 A teraz słów kilka o kiermaszu świątecznym, w którym uczestniczyłam , jako sprzedawca wraz z moją siostrą. To był nasz debiut !!!
Kiermasz odbył się przed Świętami Bożego Narodzenia w mojej miejscowości.
Moja siostra prezentowała swoją autorską biżuterię z filcu oraz innych rzeczy , a ja wystawiałam wszystkiego po trochu, taki misz- masz rękodzielniczy.
Miałyśmy przydzielone fatalne miejsce , bo w kącie. I wiele osób w ogóle do nas nie zajrzało, ale ogólnie byłam zadowolona  z faktu uczestniczenia w takim przedsięwzięciu, bo po pierwsze zdobyłam nowe doświadczenie, jako handlowiec, po drugie spotkałam sporo koleżanek, których nie widziałam wieki , po trzecie dowiedziałam się, że nikt nie zna tutaj słowa Tilda ( zero konkurencji , hi , hi ) i po czwarte coś tam zarobiłam (nie, nie na waciki, a raczej na nowe wymarzone botki :)))


 na zdjęciu Aga i fragment naszego stoiska :)

Poniżej inne stoiska












 dekoracyjne aniołki na ścianach


 ł
łańcuch ze słomy i bibuły (na konkurs)


 prace dzieci z przedszkola i zerówki


Wytwory mojej koleżanki Alicji oraz jej Mamy (bardzo zdolne kobietki)














Przesyłam pozytywną energię !

P.S. Zapisałam się ( dla fantazji, przygody etc...) do konkursu na Blog Roku 2011 :))

Ciao!

5 komentarzy:

  1. Pięknie u ciebie.. widzę, że na kiermaszu też było super.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie u Ciebie, prawdziwe bajkowe święta! stoisko świetne, no i na buciki zarobiłaś:D brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa jakie pozostawiłaś. Lubię ten poświąteczny urok. Fajnie oglądać go na Twoich zdjęciach. Gratuluję stoiska:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dziadki do orzechów.
    https://web.facebook.com/Dziadek-do-orzech%C3%B3w-nutcracker-nussknacker-211317218993075/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dziadki do orzechów.
    https://web.facebook.com/Dziadek-do-orzech%C3%B3w-nutcracker-nussknacker-211317218993075/

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.