piątek, 16 marca 2012

Wiosenna menażeria - trzy króliki i jeden przedstawiciel mięczaków

Z dumą prezentuję dziś te urocze zwierzątka. To moje pierwsze króliczki i pierwszy ślimaczek. Wykroje tildowe, reszta to już moja fantazja.
Króliczki są w wersji XXL i maja w kapeluszach po 45 cm wzrostu :))
Najwięcej frajdy jest w projektowaniu ubranek.
Różowy króliczek będzie jeszcze miał sweterek.
Miłego oglądania.
Chociaż ostatnio aparat mnie zawodzi okrutnie.
W ogóle to ostatnio psują mi się po kolei różne sprzęty elektroniczne, następuje to tak seriami. Ostatnio dwie maszyny do szycia, ładowarka do aparatu . A w zeszłym roku jesienią na raz pralka,żelazko i odkurzacz(i tylko jego dało się naprawić ).















Ślimaczek wystawiłam na sprzedaż na blogu Kolorowe Kredki.

Jestem bardzo ciekawa , który królik Wam się podoba najbardziej.
Pozdrawiam już zdecydowanie wiosennie.Dziś takie piękne słoneczko. Aż chce się żyć . Tyle optymizmu w tych promieniach :))) I to powietrze. Zdecydowanie zmieniło się . Po prostu czuć wiosnę.
Buziaki !

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobilam karygodny blad ortograficzny...hihihi i musialam komentarz usunac..no wiec jeszcze raz;sliczne Tildy a ta z slimaczkiem przepiekna.Widze ze masz wyobraznie i duzo checi do pracy ,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne króliki, a i mięczakowi urody nie brakuje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.