wtorek, 15 stycznia 2013

Jak tu wesoło !

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył mojego rękodzieła.
Wszystko poniżej uszyłam w grudniu.
A było tego sporo - aniołki śpioszki, misie, kilka lalek Pinokio, bałwanki, koniki, króliki, serduszka, zawieszki, domki, skrzaty, grzybki, itd. itp.
Ogólnie wesoło, kolorowo tak, jak lubię.
W każdym z nas jest odrobina dziecka.
A we mnie chyba troszkę więcej, niż przeciętnie :)
Niektóre rzeczy już pokazywałam  w mojej MAGICZNEJ PRACOWNI.
A tutaj taki misz-masz.
Jakość zdjęć taka sobie , ale robiłam je  sztucznym oświetleniu.
Większość fotek "postarzyłam".
Korzystam z Photoscape.
Zrobiłam  taki "stary" nagłówek  na drugi blog.
Ten napis zrobiłam   z kolei w Photoshopie.

























Grafikę do świątecznych zawieszek znalazłam TUTAJ, powstała cala seria serduszek z dziewczynkami (mistery girls) oraz kilka zawieszek z świąteczno-zimowym motywem.
Uszyłam także z  białego lnu romantyczną skarpetę. Ozdobiłam ją różami z materiału oraz obrazkiem zimowej dziewczynki.
Serca z naturalnego lnu czarnej koronki ozdobiłam dodatkowo grafiką znalenioną TUTAJ.

6 komentarzy:

  1. wspaniałe rzeczy, tajemnicze, jeszcze z tą muzyka w tle, ciary po plecach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala zbiorowka na pierwszym zdjeciu..bylas bardzo pracowita w grudniu, Beatko,a i teraz nie siedzisz z podlozonymi pod.....rekoma.Bravo,,ten dom i kon to moj faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności moja droga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o beata,ten pinokio wyglada super!!chapeau! pa K.

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczne rękodzieła! masz talent ! pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te maskotki. Bardzo oryginalne pod względem formy.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.