niedziela, 28 lipca 2013

Letni wiatr ...



Co mi przywiał letni wiatr z nad morza??
Wymarzone rzeczy i o wiele więcej...
Wygrałam  candy u wspaniałej Babeczki,  u Basi te oto śliczne przedmioty :)
A w szczęściu pomógł szklany nocnik, na prawdę ☺
Dwa domki plażowe(szkatułki), dla każdego z Pierdusi po jednym. Dwie latarnie morskie(na zdjęciu widoczna tylko jedna), mnóstwo muszelek, serwetki, marynarskie ozdoby w postaci obciążników do obrusa, naklejki, fotel plażowy, wstążkę, piękne hafty krzyżykowe Basi, obrazek z morzem, szklane świeczniki, korale z bursztynu. Były też pyszne kawki i czekolada z pomarańczą(mniam, mniam). Wszystko ładnie zapakowane w kolorowe bibułki i pudełko.
Basiu, bardzo Ci jeszcze raz dziękujemy!! To była wspaniała niespodzianka.
A to wszystko bardzo mi się przyda , miedzy innymi do letnich Tild w stylu właśnie marynistycznym .
A domki i latarnie są w ciągłym ruchu, właśnie jedna gdzieś zaginęła.





 Dreams on the Sea - śliczny !!!mam na niego już pomysł...









Na koniec jeszcze kilka zdjęć z ogródka :)
I grzyby , bo jest wysyp...





te białe to hortensje










rzeźba mojej Mamy:)


To , co uszyłam ostatnio pokażę innym razem , a jak byście nie mogli (mogły ) się doczekać to zajrzyjcie 
TU, pokazuję w miarę na bieżąco:)

Mam do sprzedania śliczny długi szydełkowy szal.
Kupiłam go razem z szydełkowymi rękawiczkami, które można wygrać w moim candy.
Szal można kupić TUTAJ .
Polecam ! Jest na prawdę cudny.




Pa ! Buźka !

Polecam do posłuchania:
http://www.youtube.com/watch?v=y-cHHNEYze8&list=PLFB484BFEA3412A60


11 komentarzy:

  1. Buziaki! Cieszę się.
    Ale grzybki, my lubimy ale jeść nie zbierać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy od Basi dostalas..szczesciara..kwiaty cudne a grzyby...mniam mniam,,u nas nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wygrana!!! Gratuluję:)))Ogród Twój jest bardzo urokliwy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow rewelacyjne te domki i fotel, ja sama mam do takich słabość
    wspaniała wygrana - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty:) A ogród przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i pięknej marynistycznej kolekcji:) Ogród przecudowny i widzę ,że zakwitła Tobie hortensja, na którą ja czekam u siebie( pierwszy raz). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję: wygrana jest cudna. Ja pewnie bym oszalała z radości :):):)
    Z przyjemnością zanurzyłabym się w takim ogrodzie, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty piękne kocham morze tam się wychowałam można powiedzieć to tak - grzyby smaczne tu zazdroszczę- jestem starym grzybiarzem - u nas jeszcze nie ma, kwiaty przecudne pozdrawiam Maria:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo w tym zakątku u Ciebie! piękne rzeczy wygrałaś :) aż pozazdrościłam :) zapraszam także do mnie CANDY szczęściaro :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko..wygralas Candy (Kamilka patrzy na Twoje grzyby jak zaczarowana).Poprosze adresik do wysylki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej zarówno u Basi, jak i u Alicji.
    Ja również wygrałam w obydwu zabawach :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.