poniedziałek, 9 września 2013

Dla miłośników Toile de Jouy !

Dziś króciutko, ale mam nadzieję , że uroczo:)
Niedawno udało mi się kupić śliczny angielski materiał  w scenki rodzajowe. Jest to oryginalny reprint  dziewiętnastowiecznej tkaniny.
Jak tylko go zobaczyłam od razu wiedziałam , co powstanie.
Miś w duecie z koniem.Taki lekko francuski shabby chic.
Wersja myślę de luxe.


.














Na koniec chciałam jeszcze Wam pożyczyć słonecznego tygodnia.Korzystajmy z tego słoneczka, ile się da.
Ja uprałam dwa dywany, robię jesienne(wielkie porządki w garderobie i całym domu) , a także pichcę różne  przetwory, ostatnio z gruszek i śliwek.
Mam świetne przepisy.Podzielę się nimi z Wami niebawem.
Chciałam jeszcze wspomnieć o małym problemie technicznym.Przez całe lato odpisywałam na  Wasze komentarze bezpośrednio na mail. Teraz się okazało , że dochodziły bardzo rzadko. Ale za mnie gapcio, coś tam nie dopatrzyłam .Mam nadzieję, że nikt się przez to na mnie nie obraził.
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Konik przepiękny jeju ty masz fart do kupna takich superowych materiałów o ogólnie do wszystkiego pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, wersja de luxe! Ta tkanina dodaje im szyku, są bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też dzisiaj o dżemie śliwkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna tkanina. Konik w nią przybrany wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prźepiekne:))))))a banerek jaki słodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow..cudenka..no i ta tkanina i wsersja de luxe wyszla.Liczy sie pomysl.Widze ze juz wykorzystalas babelki z Tchibo,Swietnie je wkomponowalas.Mily post dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, to jest taka włóczka popmonikowa:)
      A z Tchibo rzeczywiście zmałpowałam po Tobie i też zamówiłam kilka przydasi krawieckich, ale o tym innym razem.

      Usuń
    2. ups powinno być: pomponikowa

      Usuń
  7. Wow.., ale słodziaki.Też stworzyłam podobne trio,ale w róże angielskie.Świetnie wykorzstałaś bąbelki u kucyka,ja podobnie ,ale tylko u ślmaka,a grzywa wyszła rewelacyjnie.Tkaninka super.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, przeczytaj mój poprzedni wpis i napisz na mail:)

      Usuń
  8. superowy team :) chociaż konio bardziej mi do serca wpadł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i milutkie!!! Ciekawa jestem przepisów:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello friend, I have a blog about the arts in general, and Knitting Needle by Tita Carré, already visited?
    I love your blog always has beautiful things
    I'm following you hugs
    http://www.titacarre.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięności uszyłaś !!!
    Jestem pod wielkim wrażeniem ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny duecik.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. słodkie,a te tkaniny masz cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.