środa, 1 stycznia 2014

Świąteczna gromadka :))

Witam w nowym roku,  nowej szansie :)
Macie jakieś postanowienia ?
Ja jedno , ale na prawdę konkretne, więcej sobie nie obiecuję , bo znam siebie doskonale:)
Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne .
Mam kilka zaległych prac do pokazania , więc jak macie ochotę to zapraszam :)
W moich domowych  świątecznych dekoracjach pojawił się skrzat Pixy,
 niemal jak oryginalny maileg, ale myślę nieskromnie, 
że ładniejszy i solidniej wykonany.
W zeszłym roku szyłam podobną parkę skrzatów, wzór opracowałam sama.
A tego skrzata uszyłam na podstawie wzoru od blogowej koleżanki Eli , 
zapraszam na jej blog:http://elis-zamiast.blogspot.com/.
Wykrój trafiony w dziesiątkę - idealny:)
Jest dość sporym elfem, ma 77 cm wzrostu.
Uszyłam także podobnego skrzata , ale w wersji typowo dziewczyńskiej ,
 pokażę innym razem, bo nie zrobiłam zdjęć.








Poza tym uszyłam królewnę Tildę.
Na podstawie wykroju z "Tildas Vintereventyr" T. Finnanger.




I dwie kolejne myszki.
Tym razem mają dodatkowo guziki przy spodenkach.








A to cała wesoła gromadka , łącznie z reniferami, które już pewnie doskonale znacie .



Uszyłam takie dwa serduszka . 
Napis Noel i gałązki ostokrzewu z jagodami  wyszyłam włóczką,
zieloną falbankę zrobiłam na szydełku.





Dla mojego chrześniaka Filipka, który akurat pod koniec roku 
ma swoje urodziny namalowałam farbami olejnymi ten obraz .







To wszystko na dziś , reszta następnym razem .
Pozdrawiam :)






11 komentarzy:

  1. Obraz super, perspektywa zbiezna..no, no masz oko...i farby super rozcienczylas.A Twoje zabawki wciaz mi humor poprawiaja..niesamowity jest ten wielkolud..naprawde ogromny..czyli pracy bylo przy nim sporo..i kiedy Ty to wszystko zrobilas?..no tak masz dwoch Pierdusi do "pomocy".Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzat, królewna Tilda i myszki urocze:) Serducha i obraz super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Nowy Rok będzie dobry i niezapomniany.
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej wersji talentu hi hi szyje szydelkuje i hartuje. Serduszka bardzo mi się podobają. No a lalkami jestem urzeczona od dawna. Mimo wszystko chciałabym zobaczyć jak odwracasz Male elementy na prawą stronę. Ja ostatnio polamalam przy tej czynności 2 pędzle hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest !, zdolniacho :) pieknie szyjesz haftujesz :)
    a obraz na pewno ucieszył Filipka :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wunderschön!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  7. Królowa piękna krasnale śliczne a obraz rewelacja buziaki ślę Marii i mam prośbę wielką czy pozwolisz mi odgapić od ciebie takie grzyby fajowe szyjesz a chcę sobie takie uszyć oczywiście zaznaczę że pomysł jest twój z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Gromadka rzeczywiście bardzo sympatyczna i na wesołą wygląda . Serduszka wyjątkowe i śliczne a obraz z arlekinem magicznie bajeczny jak na Magiczny Zakątek przystało .
    Wszystkiego co najlepsze Beatko w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Jesteś bardzo zdolną,utalentowaną osobą.Od dawna podziwiam Twoje prace :)
    Pozdrawiam
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko droga , my też życzymy wszystkich najpiękniejszych dni w Nowym Roku . Cudeńka piękne zrobiłaś , podziwia Twoją kreatywność . Pozdrawiam cieplutko . Elżbieta

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.